Στο Video παρουσιάζεται το σενάριο δημιουργίας τελεφερίκ στο Βόλο και η προτεινόμενη διαδρομή από το χιονοδρομικό προς τον Κραυσίδωνα στο ύψος του περιφερειακού.
Η διαδρομή αυτή επιλέχτηκε μετά από εικονικές καταβάσεις στο μοντέλο, για μια σειρά από πλεονεκτήματα όπως η εγγύτητα με τους παραδοσιακούς οικισμούς, η θέα προς τη πόλη, η δυνατότητα υποστήριξης σε χώρους μακροχρόνιας στάθμευσης και οι πρόσθετες δυνατότητες που δίνει ο Κραυσίδωνας ως πάρκο, για την σύνδεση της εμπειρίας με τη θάλασσα και το κέντρο της πόλης.
Θεωρήσαμε σκόπιμο να δείξουμε αυτό το Video πριν μετατραπεί ο χείμαρρος σε οδικό άξονα, γιατί στη περίπτωση τελεφερίκ, η εμπειρία του βουνού πρέπει να εξελίσσεται με ανάλογα ποιοτικά κριτήρια έως τη θάλασσα.
Αυτή είναι και η μοναδικότητα της περιοχής μας που πρέπει να αξιοποιήσουμε, αν θέλουμε η πόλη μας να γίνει τουριστικός προορισμός. Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά που χρειάζονται στην περίπτωση ΣΔΙΤ, για την χρηματοδότηση και την υλοποίηση του τελεφερίκ.
Το έργο συμπεριλήφθηκε στη μελέτη για τις συνδυασμένες μεταφορές στη Μαγνησία που σήμερα ανατέθηκε στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Η Προγραμματική Σύμβαση υπογράφηκε από τους εκπροσώπους των εμπλεκόμενων Φορέων (ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΟΛΒ και ΥΠΥΜΕ). Η μελέτη θα διαρκέσει ένα χρόνο και στόχος της είναι να φανεί αν είναι σκόπιμο να προχωρήσουν πέντε άξονες δραστηριοτήτων για το λιμάνι και για τη Μαγνησία.